16.-19.augustā Latvijā notika projekta noslēguma pasākumi, kas ietvēra mācību vizītes, projekta grupas tikšanos, Starptautisko semināru par tehnoloģiju izmantošanu valodu apguvē, kā arī plašu kultūras programmu.
Projekta grupas tikšanās notika 17.augustā Rīgā, Eiropas mājā. Tikšanās laikā projekta partneri prezentēja “mājasdarbus”: izveidotos video materiālus par svešvalodu apmācību tā sauktajai Z paaudzei, projekta ietvaros veiktās vietējās aktivitātes un sniedza pārskatu par projekta publicitāti partneru valstīs. Tikšanās otrā daļa ietvēra radošo darbu grupās, proti, tikšanās dalībnieki izstrādāja stratēģiju, kā sekmēt valodu apguvi „Z“ paaudzei.
Savukārt 18.augusta notika Starptautiskais seminārs skolotājiem par tehnoloģiju izmantošanu valodu apguvē. Semināra mērķis bija ilustrēt informācijas tehnoloģiju izmantošanas daudzveidību, izzināt valodu apmācības speciālistu (skolotāju/ pasniedzēju) viedokli par pieejamo un nepieciešamo informācijas komunikāciju tehnoloģiju nodrošinājumu, apzināt iespējamos universitātes – skolas sadarbības virzienus, kā arī veidot kontaktus un sadarbības tīklojumus gan ar kolēģiem savā valstī, gan projekta partnervalstīs: Lietuva, Portugāle un Apvienotā Karaliste.
Semināra gaitā tā dalībnieki tika iepazīstināti ar projekta ietvaros izveidoto metodisko materiālu krātuvi jeb TOOLKIT, kas satur labās prakses piemērus, video nodarbības, testus, valodas mācīšanas metodoloģiju aprakstus. Par dažādiem interneta resursiem valodu apguvē pastāstīja lze Laurinaite (SIA “Let`s”). Savukārt Santa Krūmiņa (Talsu novada vakara un neklātienes vsk.) vadīja praktiskās nodarbības gan par stāstu stāstīšanu (Story telling), gan par CLASSFLOW izmantošanu kā sadarbības mācīšanās risinājums mūsdienu klasē.
Semināra otrajā daļā savā pieredzē dalījās arī ārzemju viesi. Portugāļi (APLICAPROPOSTA LDA) iepazīstināja ar KAHOOT izmantošanu klasē, savukārt Apvienotās Karalistes ( LINGUISTIC AID) un Lietuvas (KEDAINIAI LANGUAGE SCHOOL) kolēģi akcentēja „Screen“ paaudzei organizēt tādu apmācību, kas nevis balsta uz tehnoloģijām, bet gluži pretēji – kā skolēnu “atraut” no datora, jo viņi reizēm pārāk daudz laika pavada pie ekrāna.
Izvērtējot projektu kopumā, tā dalībnieki atzina, ka Eiropas Savienība Erasmus+ projektu ietvaros savieno cilvēkus, sniedz iespēju gūt jaunas zināšanas un dalīties pieredzē, kā arī uzdrošināties un darboties starptautiskā līmenī.
Uzacinājums uz semināru
Programmas
Prezentācijas